کلینیک مجازی

خرید بک لینک

در مورد جشنواره  ایفای نقش ، آیا امکان دارد از دانش آموز پایه سوم استفاده کنیم ؟

سلام و وقت بخیر . با توجه به این که اینکه جشنواره ایفای نقش فقط مربوط به پایه دهم است . لذا تاکید بر استفاده از دانش آموزان دهم است

کلینیک مجازی...

ما را در سایت کلینیک مجازی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت: 3:11

صفحه بندی